Psorifix – סדרת המוצרים הקוסמטיים המהפכנית להקלה בתסמיני עור

הכירו את Psorifix – סדרת התכשירים הקוסמטיים המכילה קומפלקס ייחודי של מרכיבים טבעיים ועוצמתיים, שרובם הוכחו כמטפלים בעור יבש, אדמומי, סדוק, מגורה ואדמומי. השילוב בין חמאת שיאה, שמן שקדים, תמצית זרעי רימון ומרכיבים נפלאים נוספים תסייע לכם לכם להרגיש הרבה יותר טוב – ובקלות.

מוצרי פסופיקס הינם סדרת תכשירים קוסמטיים ואינם מהווים תרופה.

למה לצפות בעת שימוש בתכשירים?

בשימוש קבוע בתכשירי Psorifix, הגירוד המטריד, הקשקשת הלא נעימה וחוסר הנוחות הכללית יתחלפו בתחושת הקלה, עור נעים ומאוזן יותר.
המשחה מורכבת משילוב מרכיבים ייחודי שעוזרים לשיקום מראה העור.

כיצד מסייעת הערכה להקלה בתסמינים?

תאי העור מפתחים שכבות דלקתיות ואדומות על גבי העור ויוצרים, בין השאר, שכבה קשקשית, שתוצאותיה נעות בין גירוד לא נעים ועד לדימום ותחושת כאב בלתי נסבלת. המרכיבים הטבעיים העוצמתיים ב- Psorifix מטפלים בעור ומהווים בשורה של ממש לכל הסובלים מסימפטומים אלה. בעזרת פורמולה ייחודית המסייעת להקלה בגרד, בקשקשים ובכאב הנלווה אליהם – העור נראה טוב יותר, מרגיש נעים יותר ותחושת חוסר הנוחות נעלמת.

על התכשיר

העור מגרד? הקשקשת לא עוברת? הכאב הופך להיות בלתי נסבל? הכירו את Psorifix – המשחה שתקל על הסימפטומים המטרידים במהירות וביעילות!

בעיות עור הן אחד המטרדים הגדולים ביותר שיש.
Psorifix, פיתוח חדשני בצורת משחה נעימה ומרגיעה, יסייע להשבית תסמינים מטרידים, ויגרום לעור שלכם להיות מאוזן יותר, בריא יותר ויקל על הגרדת והאדמומיות.

הפורמולה הייחודית שפותחה לאחר מחקר מעמיק, מכילה מרכיבים נפלאים וטבעיים הכוללים בין השאר שמן שקדים, תמצית זרעי רימון, דבש, שמנים אתריים וחמאת שיאה. בעזרת המרכיבים הללו והנוסחה המדויקת שמחברת ביניהם, תוכלו ליהנות ממוצר חדשני, יעיל ובטוח – לאורך זמן.

מהי הייחודיות של סדרת המוצרים?

הפיתוח הטכנולוגי המתקדם של סדרת תכשירי Psorifix הוא תוצאה של פיתוח מעמיק, שבסופו מחכה לכם סדרת מוצרים ייחודית וחדשנית המורכבת מחומרים טבעיים עוצמתיים – מהטבע, ישירות אל העור שלכם. סדרת המוצרים מכילה רכיבים נפלאים, אנטי דלקתיים ונטולי סטרואידים, אנזימים גולמיים וחיידקים טובים שמטרתן היא לסייע לתסמיני גרד, קשקשת ועור לא מאוזן, ולמנוע את הישנותם על גבי העור.

התכשירים מיועדים לכל מי שסובל מעור יבש, אדומומי מגרד, סדוק ומגורה.

גרד, קשקשת, עור מגורה ואדום, תחושת כאב ולעיתים אפילו דימום כתוצאה מגירוד מתמשך. לרוב יופעי נגעי העור הללו באיזור הקרקפת, הידיים, הברכיים, המרפקים או בקפלים נסתרים נוספים, וישנם מקרים בהם הנגע יופיע בכל חלקי הגוף.

בהחלט! סדרת המוצרים קיבלה את רשיון משרד הבריאות . היא נחשבת לבטוחה לשימוש ובעלת תכונות מופלאות וטבעיות המותאמות לעור רגיש ומדולק, ומספקת הקלה משמעותית באופן מהיר.

השימוש בסדרת המוצרים אינו מלווה בתופעות לוואי. העובדה שמדובר בתכשירים טבעיים המכילים מרכיבים בריאים לעור, הופכת את השימוש בהם לבטוח, נעים ויעיל.

מרגע תחילת השימוש בסדרת המוצרים, ניתן לצפות להקלה שתתרחש באופן מהיר. לאחר המריחה, משהים את החומר על העור במשך כ- 15 דקות. כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר – מומלץ לחזור על התהליך לפחות פעמיים ביום.

שאלות ותשובות

למי מיועדים התכשירים? לאילו סימפטומים מסייע השימוש? האם יש לשימוש בתכשירים תופעות לוואי?

מרכיבים

שמן שקדים, חמאת שיאה, שמן עלי זית, תמצית זרעי רימון, דבש, שמן הדס, פרופוליס מרוכז.

משחת Psorifix

העור מגרד? הקשקשת לא עוברת? הכאב הופך להיות בלתי נסבל? הכירו את Psorifix